Betaalinformatie

USB Security vindt het belangrijk dat je niet alleen met plezier, maar ook veilig winkelt. Daarom gebruiken we alleen betaalsystemen die qua internet technologie het meest actueel en vertrouwd zijn. Op deze pagina vind je alle mogelijke betaalwijzen terug, zodat je de betaalmethode kunt kiezen die het beste bij je past. Alle op deze website getoonde prijzen zijn inclusief BTW.

Veilig betalen

In de webshop van USB Security betaal je op een veilige manier. De betalingsgegevens die je doorgeeft om de feitelijke betaling te verrichten, zijn volledig afgeschermd en kunnen niet door USB Security worden gelezen of anderszins worden achterhaald. Onderstaande uitleg geeft stapsgewijs aan hoe het betalingstraject verloopt.

Betalingstraject

Je hebt een keuze gemaakt voor een bepaald artikel op de site, je hebt je adres- en bezorggegevens ingevuld en wilt gaan afrekenen. Op je beeldscherm verschijnt het betaalscherm met de verschillende betaalmogelijkheden. Hieruit kies je de gewenste online betaalwijze:

·       iDEAL, online betalen via ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

·       MasterCard

·       VISA

·       Maestro

·       Paypal

Onze servicepartner Buckaroo

Wanneer je kiest voor een online betaalmethode, word je computer via een beveiligde lijn naar onze service partner Buckaroo geleid. Dit houdt in dat je gegevens gecodeerd verstuurd worden (zgn. secure connection). Je herkent een beveiligde verbinding aan het slotje  onderin je scherm. Op dat moment word je doorgeschakeld van de website van USB Security naar het betalingssysteem van Buckaroo. Zodra Buckaroo je betaling ontvangen heeft, krijgen wij een akkoord binnen en zullen wij je bestelling verwerken.

Orderbevestiging per e-mail

Elke afgeronde bestelopdracht wordt per email bevestigd met een orderbevestiging. Het is dus belangrijk dat je je emailadres op de website goed invult. De orderbevestiging per e-mail is geen betalingsbewijs, maar geeft aan dat de bestelprocedure succesvol is doorlopen en dat wij je order hebben ontvangen. USB Security is gerechtigd om bestellingen te weigeren dan wel aanvullende informatie op te vragen. Na ontvangst van jouw betaling zullen we je bestelling in orde maken en verzenden.

Heb je vragen?

Als je nog vragen hebt kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.