Mocht uw aankoop om wat voor reden dan ook niet geheel aan uw verwachting voldoen, dan bieden wij u de mogelijkheid om uw aankoop aan ons te retourneren.

U kunt het item binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen naar het hieronder vermelde adres. Het artikel dient zich in nieuwstaat en in de originele, onbeschadigde verpakking te bevinden. U bent zelf verantwoordelijk voor het vervoer en de kosten hiervan. Dit omvat de verantwoording voor correct verpakkingsmateriaal.

Bij het pakket dient u een kopie van de factuur bij te voegen, alsmede uw gegevens (telefoonnummer / email adres), bankrekening zodat we u uw aankoopbedrag terug kunnen storten en u eventueel kunnen bereiken bij vragen. We adviseren het vervoers bewijs van de vervoerder te bewaren.

Wanneer een zending beschadigd is, behouden we ons het recht voor deze te weigeren. Mocht bovenstaande instructie afwijken van onze algemene voorwaarden, dan zijn onze schriftelijke algemene voorwaarden van kracht.

E-Quipment B.V.
USB-Security
Transistorstraat 31
1322 CK, Almere
Nederland

Wanneer wij het pakket in de juiste staat en binnen de gestelde termijn hebben ontvangen, zullen wij het aankoopbedrag binnen 30 dagen terugstorten op uw rekening.

Heb je vragen?

Heeft u nog vragen of opmerkingen, neemt u dan alstublieft contact met ons op.